reklama

Trestuhodná genderová nevyváženost

Je s podivem, že se v dnešní době ještě najdou místa, na nichž se můžeme setkat s tak do očí bijícím a zavrženíhodným případem nerovnoprávnosti mezi muži a ženami. O to hůř, že se něco takového nachází v samém srdci Evropy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Při svých toulkách po malebných Žďárských vrších jsme objevili jeden nejmenovaný penzion. Uvítala nás tam milá a usměvavá servírka, přinesla nám vynikající kávu. Až potud bylo tedy vše v pořádku. Problém nastal ve chvíli, kdy jsme si po všem tom courání potřebovali odskočit.

Nejprve jsem se vypravil na WC já, a objevil jsem tam důležité a poučné instrukce, jak se mám vlastně vyčůrat. Inu, posuďte sami na následujících obrázcích.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Řekl jsem si, „vida, maličký penzion v zapadlém koutku, a jak tady jdou pěkně s dobou. Co kdyby sem náhodou zavítal někdo neznalý? Nevěděl by jak na to a mohl by se dopustit závažného faux pas.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obrázky jsem ukázal své zákonné, ta pochválila místní personál a poté se vydala na dámské WC v naději, že tam též nalezne nějaký odpovídající návod. Zdokumentuje jej, aby mohl sloužit jako příklad ostatním podnikům, které zatím zůstávají sto let za opicemi.

Nedovedete si představit její i moje rozčarovaní, když se vrátila s prázdnou. Na dámském WC totiž žádné odpovídající instrukce k čůrání nenalezla. Byla tam pouze jakási nezajímavá reklama.

A tak jsem se rozhodl touto cestou důrazně apelovat na všechny možné feministické organizace, aby zanechaly svého snažení tam, kde jej není potřeba a veškerou svou energii vrhly na zrovnoprávnění žen v této oblasti. Je nezbytně nutné, aby si vytkly za cíl vymyslet odpovídající stručné a jednoduché instrukce a aby se postaraly o jejich plošné rozšíření všude tam, kde je jich třeba. Pevně věřím, že vlády a parlamenty civilizovaných států jim v tomto ohledu budou výrazným způsobem nápomocné.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  599
  •  | 
  • Páči sa:  2 704x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu