reklama

Láska na první pohled

Je to sotva pár týdnů, co jsem si ji všiml poprvé. Zahlédl jsem ji z okna, jak s nedbalou elegancí prochází volným krokem naší ulicí. Rázem jsem pocítil bodnutí u srdce, byla tak krásná, a já těmhle světlým typům jen stěží odolám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Od těch chvil jsem ji netrpělivě vyhlížel každý den, a pokaždé, když jsem ji spatřil, měl jsem pocit, jako by vyšlo mé soukromé slunce. Občas se tvářila, že má naspěch, a okolo našeho domu téměř proběhla, jako by ji popoháněly nějaké neodkladné povinnosti. Jindy se nesla jako královna a zastavovala se každých pár kroků, zřejmě chtěla svou krásu připomenout celému okolí. Tak okouzlující, a pokaždé sama!

Jak se k ní přiblížit a pokusit se získat paprsek její přízně? Neurazit ji a nevypadat jako hlupák? Čekával jsem na ni v obvyklou její hodinu před naším domem, zprvu jsem se ze studu skrýval za stromem, poté jsem si dodal odvahy a snažil se ji pozdravit milým úsměvem. Téměř si mě nevšimla, jen krátce otočila svou nádhernou hlavu mým směrem a bez sebemenší změny výrazu se hrdě nesla dál. Určitě dospěla k názoru, že se jejím zorným polem mihla jen další nula, jako ostatně už tolikrát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím něco vymyslet, třeba ji zkusit potěšit nějakou pozorností. Dárkem, který by jí udělal radost, a dodal mi alespoň maličkou naději v jejích očích. Už to mám, té droboučké věcičce žádná neodolá. Jen musím pečlivě vybírat a zkusit správně odhadnout její vkus.

Další den jsem k ní přistoupil s jistotou, hodnou muže činu. Po krátkém pozdravu jsem jí bez dalších okolků nabídl svůj dárek. Chviličku zaváhala a mé srdce se rozbušilo napětím. Přijme nebo odmítne? Budu před ní vypadat jako gentleman nebo jako hulvát? A pak jsem téměř nevěřil svým očím, mou duši zalil pocit štěstí. Přijala, odměnila mě sice krátkým, ale mnohovýznamným výrazem poděkování a rychle odcupitala svou cestou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Od té doby se vídáme téměř každý den a kupodivu má Linda na ni ani moc nežárlí. Když ji náhodnou spatří, jen trochu zaprská a zježí srst, aby vypadala větší a důležitější, než ta bílá dlouhosrstá. A ani nepozná, že těch pár granulí končí jinde, než v jejím bříšku.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  596
  •  | 
  • Páči sa:  2 651x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu