reklama

Asi nerad housky

Možná to mnozí znáte, jsou dny, kdy člověk ráno vstane a všechny činnosti prování tak nějak v polospánku. Opláchne se, nakrmí kočku, v dopravním prostředku podřimuje, a opravdu se probudí až s příchodem do práce.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Cestu z tramvaje jsem si prodloužil o pár kroků, stavil jsem se v pekárně, kde se na mě z regálu usmály krásné čerstvé voňavé houstičky. Co houstičky, přímo veliké houstice, tak akorát jedna k snídani. Neodolal jsem, koupil hned dvě a k nim takové to maličké máslíčko, těšil jsem se, jak si pochutnám.

Pak jsem ho venku potkal, tedy spíš on mě. Rozcuchaný a ušmudlaný mi zkřížil cestu vrávoravým krokem, a hned na mě, jestli bych mu nedal nějaký drobáček. Že prý má hlad, na důkaz svého tvrzení si ukázal prstem do otevřených úst.

Znám je, snad tisíckrát jsem se s nimi už setkal, ale asi jsem zrovna měl to polospánkové ráno, prostě jsem mu naletěl. Tu druhou velehousku mám vlastně navíc, zželelo se mi ho v duchu, tak já mu ji dám. „Vemte si tohle, je úplně čerstvá a krásně voní,“ napřáhl jsem ruku s tím lahodným pečivem.

Odpověď toho hladového človíčka zde nemohu citovat, článek by byl stažen. Mohu jen říct, že nadával cosi ve smyslu, aby si ji strčil někam.

Můj mozek se probudil až ve chvíli, když jsem tu skvělou snídani v klidu spořádal. Pak mi to rázem celé došlo, vždyť ne nadarmo se říká „hlad je převlečená žízeň.“

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  599
  •  | 
  • Páči sa:  2 716x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu