reklama

Asi jsem se úplně zbláznila

Vlastně ani nevím, co to do mě vjelo. Představte se, že já úctyhodná dáma, zvyklá na to, že mě všichni obskakují, jsem se najednou rozhodla pracovat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ne, nemám špatné svědomí, že bych něco provedla a měla to odčiňovat, prostě jsem si řekla, že dnes výjimečně těm svým dvěma pomohu.

Napřed musím probudit sebe a pak jeho, abychom mohli vstát a jít něco dělat.

Obrázok blogu

Připravím jí tkaničky u bot, aby se nezdržovala a honem i s ním vyrazila koupit mi něco dobrého k jídlu.

Obrázok blogu

Mezitím za ně napíšu článek. Doufám, že budou na tom nákupu dlouho, musím nejprve chytit tu správnou inspiraci.

Obrázok blogu

Tak a teď ještě honem vyprat než se vrátí. Pak musím rychle seběhnout dolů a nachystat jim překvapení.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Pořádně zkontrolovat, jestli jim chutná to, co jsem jim připravila.

Obrázok blogu

Než půjdou spát, tak jim ještě nachystám pelíšek.

Obrázok blogu

Poté, co jsem je uspala, jsem tiše vyžehlila všechno to vyprané prádlo a uklidila do skříně. Věřte mi nebo ne, nějak mě to celodenní pomáhání zmohlo. Ale stálo to za to, ráno mě budou vděčností určitě nosit na rukou...

Obrázok blogu

... a jistě mi prominou, že jsem jim tu nechala pár chomáčů své krásné tříbarevné srsti.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  599
  •  | 
  • Páči sa:  2 716x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu