reklama

Jak jsem šmíroval

Pánové, taky se rádi kouknete na cizí ženskou? Kdysi mi vyprávěl jeden kamarád, jak nemohl odtrhnout zrak od nějaké mladé kočky, která si to pyšně vykračovala po druhém chodníku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Šel stejným směrem jako ona, hlavu stále otočenou jejím směrem, snažil se očima doslova kličkovat mezi projíždějícími auty. Vpíjel svůj pohled do každičkého tvaru její postavy, a jak mi ji popisoval, musel to být opravdu výstavní kousek. Do reality ho vrátil až tvrdý a zcela nečekaný náraz do hlavy, cestu mu bez varování zkřížil kandelábr. Měl štěstí, nevšiml jsem si, že by to na něm zanechalo nějakých trvalých následků. Tedy na tom mém kamarádovi, myslím, míru poškození sloupu elektrického osvětlení jsem nezkoumal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dámy prominou a ta moje snad také, přiznám se bez mučení, že se též občas rád podívám. Pokud je opravdu na co, tak se dokonce zastavím a otočím. Ale to, co jsem udělal dnes, už asi překročilo všechny meze.

Jdu si takhle po ulici a mám radost, že se blíží konec pracovního týdne, v hlavě se mi honí myšlenky co s právě počínajícím víkendem. Výlet? Jo, to bych bral. Ale kam? Hm, přetrhlo mi nit mé lepší já: „Uděláš si výlet jen pár kroků přes práh na zahrádku, vezmeš hráblo a odházíš sníh.“

„Ale no jo,“ odpovědělo mu poněkud otráveně moje normální já, „něco příjemnějšího bys tam nemělo?“ Mé lepší já mi radost neudělalo, ale oči ano. V tu chvíli jsem ji totiž uviděl, jak se dívá z okna. Sice ho nechala zavřené a navíc tam musela mít ještě i nějakou síť, ale byla tak krásná, že jsem se zastavil a zíral na ni s otevřenou pusou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musela si mě všimnout. Sice se neusmála, ale vědoma si své krásy nasadila pohled typu „tak se teda koukej, tohle doma určitě nemáš.“ Zatvářila se jako bohyně a já se dopustil společensky naprosto nepřijatelného fau pax. No, co si myslíte, že jsem udělal? Vyndal jsem z kapsy mobil a začal ji fotit. Sice jen z dálky přes předzahrádku, ale lidi se i tak začali zastavovat a vrhat na mě pohledy, jako bych byl nějaký šmírák. Ona však ne, muselo jí dělat dobře, jak mě vyprovokovala. Nakonec po mně hodila ještě jeden mnohoznačný pohled, zavlnila se a zmizela. Naštěstí pro mě, jinak by mi ten mobil asi vypadl z ruky a pozvání na hrabání sněhu by stejně nejspíš odmítla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jak říkám, bylo to sice z dálky, v rychlosti a navíc se mi asi třásly ruce, takže ta fotka za moc nestojí. Ale přesto se o ni s vámi podělím, abyste taky trochu potěšili svoje oči. A společně se mnou záviděli tomu šťastlivci, kterému tahle kočka patří.

Obrázok blogu
(zdroj: u.smedata.sk)

PS: Mám pocit, že vpravo dole je trochu vidět ještě jedna, ale ta se nejspíš stydí. Škoda.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  599
  •  | 
  • Páči sa:  2 716x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu