reklama

Kočičí stolování

Původně jsem chtěl napsat nějaký vážný článek. Jenomže pak se naše kočky rozhodly, že budou jíst tak, jako to děláme my lidé. Nešlo odolat, rychle jsem popadl foťák a pokusil se zdokumentovat jejich počínání.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

„Bráško, všeho nech a pojď sem honem!“
„Co se děje, Rózko?“

Obrázok blogu

„Dvounožka je na počítači a vůbec nás nevnímá. Vyzkoušíme si, jaké to je navečeřet se pěkně u stolu, jako to dělají lidé.“

Obrázok blogu

„Dobrý nápad, ségro, jenom mi tady trochu překáží ty dvě podlouhlé kovové věci. Nevíš, k čemu je dvounožci používají?“

Obrázok blogu

„Santíku, to je přece příbor. Koukám, že ti musím udělit lekci slušného chování. U stolu se nejí packama, ale zásadně příborem. Do jedné tlapky vezmeš nůž ...“

Obrázok blogu

„...a do té druhé... Ale ne, takhle by to nešlo, nejsme přece tak nešikovní, abychom na jídlo potřebovali nějaké hloupé nářadí jako oni. Máš pravdu, packou je to lepší.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

„Anebo rovnou do tlamičky, Rózko. Jsem rád, že jsi dostala rozum a dovolíš mi najíst se normálním způsobem.“

Obrázok blogu

„Santíku, já už mám dost, to víš, musím si hlídat linii. A ty toho taky koukej nechat, máme práci.“
„Prosím tě, jakou práci, Rozálie, co to tady mňoukáš?“

Obrázok blogu

„Santáno, musíme přece po sobě uklidit. Podej mi to nádobí a já ho skočím umýt.“

Obrázok blogu

„Tak jo, ségro. Skákej, umývej a uklízej, já si jdu zatím po jídle na chvilku zdřímnout.“

Obrázok blogu

PS: Tak se na mě nezlobte, že jsem vám místo seriózního článku předhodil pár narychlo pořízených fotek kočičího stolování. Ale snad vás trochu vytrhly od běžných starostí a pobavily před všedním dnem.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  596
  •  | 
  • Páči sa:  2 652x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu