reklama

Trestní oznámené aneb me too v mužském vydání

Podávám trestní oznámení na dvě neznámé pachatelky, které se mi posmívaly v mých čtrnácti létech, když jsem okolo jejich domu chodil do školy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Dívky byly asi o rok starší než já, když jsem ráno míjel jejich dům, čekaly na svou mladší sestru a posměšně na mě volaly „ahoj klouzku.“ O sexuálním podtextu jejich jednání nebylo pochyb, protože se přitom vyzývavě vlnily v bocích a natřásaly si sukně.

Abych se jejich posměškům vyhnul, musel chodit do školy jinou cestou, která byla mnohem delší a vedla okolo lesa. To bylo pro mě zejména v zimě a tedy potmě potenciálně nebezpečné, protože v lese si mě mohl vyčíhat nějaký zloděj.

V pozdější době posmívání ze strany dívek sice ustalo a já se domníval, že mám vyhráno, ale opak se ukázal býti pravdou. Časem jsem zjistil, že mi jejich jednání způsobilo celoživotní trauma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikdy v životě jsem nedokázal navázat intimní vztah s žádnou ženou. Pokud jsem s nějakou začal chodit na rande, zdálo se být všechno v pořádku až do chvíle, než se začalo schylovat ke společným sexuálním aktivitám. To jsem vždy dostal strach, že vinou své nezkušenosti udělám nějakou chybu, ona se mi začne posmívat a použije slovo klouzek. Z tohoto důvodu jsem stále panic, nemám žádnou partnerku ani rodinu a všechny věci si musím dělat sám.

Slovo klouzek se pro mě stalo celoživotní noční můrou. Asi v patnácti létech se mi začal zdát sen, který se v nepravidelných intervalech opakuje dodnes. V tom snu jsem malým klouzkem (houbou) a nacházím se na mýtině v lese. Těsně vedle mě jsou dvě vzrostlé muchomůrky červené, volají na mě „ahoj klouzku“ a posměšně si nadzdvíhají prstenec na třeni, pod nímž mají ukryté ženské pohlavní orgány. Ze snu se vždy probudím celý zpocený a s pocitem silného ponížení.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Není tedy divu, že se od té doby bojím usnout, aby se mi ten sen zase nevrátil. Z tohoto důvodu jsem chronicky nevyspalý a běžně se mi stává, že za dne usínám při jakékoli činnosti. Nejenže to podkopává moje zdraví, ale navíc vypadám nejmíň o dvacet let starší, než ve skutečnosti jsem. Nikdy se mi nepodařilo získat řidičský průkaz, několikrát jsem usnul při zkoušce z jízdy a zkoušející mě pochopitelně vyhodil. Též sehnat práci a udržet si ji je pro mě obtížné, momentálně jsem nezaměstnaný.

Pokud uvidím houbu klouzka na obrázku, zmocní se mě třes a dostanu závrať, která většinou vede až k mdlobě. Z tohoto důvodu nemohu chodit do lesa, bojím se, že bych tam mohl na tuto houbu narazit. Nemohu jíst pokrmy, které obsahují houby a pokud nějakou omylem pozřu, z obavy, že by to mohl být klouzek, začnu okamžitě zvracet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Během svého života jsem podstoupil řadu psychiatrických vyšetření s následnou léčbou, ale nic z toho nevedlo k prokazatelnému zlepšení mého stavu.

Ze všech uvedených důvodů je zřejmé, že ony dvě ženy, na něž podávám trestní oznámení, mi tehdy svým jednáním zničily život. Pokud se je podaří vypátrat a dojde k soudnímu procesu, budu po nich prostřednictvím svého právníka požadovat finanční náhradu v řádu miliónů korun českých a navíc nepodmíněné tresty pro způsobení těžké újmy na zdraví.

S úctou Váš MElichar TOOlský, alias klouzek.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  596
  •  | 
  • Páči sa:  2 651x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu