reklama

Pokud s ním začnu spát, přijdu o bydlení i o práci

Je mi dvaatřicet a už několik let chodím se starším mužem. S Luďkem se vídáme tak jednou, maximálně dvakrát za týden. Přijde za mnou, máme spolu sex, občas mě vytáhne na večeři, někdy v sobotu nebo v neděli na krátký výlet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Děti neplánujeme, Luděk už jedno má se svou bývalou manželkou a další nechce, mně to nevadí. Když nejsme spolu, mám svou svobodu, chodím s kamarády na pivo, na vínko, tu a tam o víkendech jezdíme do přírody. Na dovolenou jezdíme s mamkou a s babičkou. Vždycky si na týden pronajmeme nějakou chalupu na venkově, chodíme k vodě a na houby. Prostě takový rodinný babinec, Velká Jarka, prostřední Jarka a malá Jarka, to jsem já.

Bydlím v bytě, který patří Luďkovu kamarádovi. Ze známosti mu ho pronajal za dobrou cenu a Luděk mu to platí sám, takže mě to nic nestojí. Luděk má po Praze pár butiků sekáčů, v jednom z nich dělám. Peníze sice žádná sláva, ale mně to stačí, navíc se tam moc nenadřu, protože je to na periferii a chodí tam málo lidí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Před dvěma měsíci jsme jeli s kamarády o víkendu k jednomu jezeru. Byl tam s námi i Michal, kterého jsem předtím neznala. Najednou to mezi námi zajiskřilo, prostě láska na první pohled. Je z Moravy, dělá v Praze a bydlí na nějaké ubytovně. Trávíme spolu spoustu času, esemeskujeme si a voláme, prostě klasika.

Michal by se mnou chtěl začít spát, ale já nemůžu střídat dva chlapy v posteli, jsem prostě taková. Tak jsem ho požádala, aby mi dal čas, než ukončím svůj současný vztah, tedy než se rozejdu s Luďkem. Michal s tím souhlasil a slíbil mi, že na mě nebude spěchat. Je asi tak stejně starý jako já a myslí to vážně, jednou by se mnou chtěl založit rodinu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jenomže to je problém. Pokud se s Luďkem rozejdu, vím, že mě nenechá u sebe dál pracovat, přestane mi platit byt a já se budu muset vystěhovat. Nic jiného bych si pronajmout nemohla, protože bych musela shánět novou práci, finanční rezervu nemám a nedokázala bych ani složit kauci.

Michal tyhle podrobnosti nezná, ví jenom, že bydlím v pronájmu a dělám v butiku, ale neví, že když se s Luďkem rozejdu, tak přijdu o obojí. A já nemám odvahu mu to takhle všechno na rovinu vysypat. Sice se snaží být trpělivý a s tím sexem na mě nenaléhá, ale já cítím, že už mu to začíná mýt divné.

Mamka mi pořád říká, že jsem hloupá, měla bych to konečně celé rozčísnout a začít normální partnerský život s Michalem. Jinak, že mu časem dojde trpělivost, vykašle se na mě a já zůstanu Luďkovi jako „holka pro zábavu“ (takhle to řekla doslova). Nabízí mi, že bych mohla nějaký čas bydlet u ní a u babičky, mají to tam sice maličké, ale nějak bychom se tam vmáčkli. Aspoň do doby, než si s Michalem společně najdeme nějaký jiný pronájem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jenomže já mám ráda svůj klid a do takových změn s nejistým výsledkem se mi nechce, zvlášť když se s Michalem ještě tolik neznám. Mám ho sice moc ráda a jednou bych s ním možná chtěla i mít děti, ale jistá si nejsem, tak to celé pořád odkládám.

***

Kdybychom byli v červené knihovně, tak bych teď mohl napsat, že jednoho večera přišel Michal na rande s obrovskou kyticí růží, pozval Jarku na intimní večeři a ona se mu tam se vším svěřila. On hned druhého dne sehnal pěkný pronájem, ona se rozešla s Luďkem, odešla z jeho butiku a vystěhovala se z bytu jeho kamaráda. Poté se společně nastěhovali do svého nového hnízdečka a ještě týž večer vše oslavili nekonečně dlouhým milováním, doprovázeným romantickou hudbou, linoucí se ze starobylého gramofonu s klikou. (Ve správné červené knihovně by se ten gramofon sám natahoval a dokonce si i vyměňoval desky, aby k němu nemuseli pořád vylézat z postele.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jenomže v červené knihovně bohužel nejsme, a tak musím nechat Jarčin příběh bez konce. Nevím jak vy, ale já bych jí přál, aby se konečně vzpamatovala... Pardon, chci říct, aby se jí konečně podařilo sebrat síly a za cenu určité námahy a nepohodlí dokázala začít žít jako normální ženská.

PS: Plně si uvědomuji, jaké to má Jarka složité, a tak se omlouvám, jestli jsem si z ní v závěru dělal trochu legraci. Ale fakt bych té holce přál všechno dobré.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  596
  •  | 
  • Páči sa:  2 646x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu