reklama

Pane, však vy taky nejste žádnej štíhlej mladík

Maruška se zřejmě oblékla tak, aby zdůraznila svůj zralý věk a barokní postavu. Vypasovaná blůzka nechala vyniknout roztomilým faldíkům na jejím břiše a volná podprsenka dovolovala klesnout ňadrům nádherně nízko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Usmála se na mě skromně nalíčeným obličejem, okrášleným drobnými vráskami, nasoukala se do maličkého křesílka v naší oblíbené cukrárně a vypálila na mě otázku: „Honzo, vlezl bys se mnou do postele, přestože jsem stará a tlustá?“

Tohle mi ta vzácná dáma občas dělá. Dobře ví o mém vkusu a o mé slabosti vůči její osobě, ale přesto mě provokuje. Většinou se tak stává ve chvílích, kdy ji někdo něco ošklivého řekne nebo naznačí.

„Maruško, však víš, že kdybych nebyl ženatej a ty vdaná, nemohla by sis být přede mnou ani vteřinu jistá svou nevinností,“ s úsměvem jsem jí popravdě vrátil naservírovaný míček, ale pak jsem zvážněl: „Tak co se stalo, ven s tím. Počkej moment, než nám přinesou kafe s větrníkem a pak spusť.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyzáblé, sotva plnoleté vyžle bez zjevných druhotných pohlavních znaků před nás postavilo kávu se zákuskem. Maruška si s gustem uďobla a dala se do vyprávění.

***

No, co ti mám povídat, Honzo. Včera při obědě si ke mně přisedli dva chlapi z naší firmy. Jeden mlaďas, kterýho neznám a druhej takovej asi pětapadesátiletej plešatej protiva s pěkně vypěstovaným pivním břichem.

„Tak co, Jiříku, ještě máš ten svůj novej objev?“ Zeptal se s plnou pusou plešatej toho mladýho.

Mladej by asi vychovanější. Dožvejkal sousto a na chvilku odložil příbor. Podíval se na plešatýho a v očích měl zvláštní zasněný světlo: „Radku, ani mi nemluv, něco takovýho jsem v životě nezažil. Ta holka je fakt uragán. Včera jsme si to rozdávali celej večer a eště jí to bylo málo, v noci mě vzbudila a chtěla pokračování. Takhle je to teď furt, jsem zvědavěj, jak to dlouho vydržím.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Plešatej si jen odfrknul a zase si nandal sousto do pusy: „No neboj, seš mladej a něco vydržíš. Počkej, pár dní si voraziš, až dostane...“ No, víš, co asi řekl.

Honzo, víš, že nejsem žádná upjatá citlivka, ale už tohle na mě začínalo bejt trochu silný kafe. Tak jsem jedla dál a snažila si jich nevšímat. Jenomže pak tomu ten plešatej nasadil korunu. Nenechal mladýho odpovědět, hodil po mně rychlej úkosnej pohled a mluvil dál.

„Jiříku, tak já ti něco řeknu. Já se svou starou už přes rok nic nemám. Po přechodu najednou strašně zestárla a ztloustla, že radši dycky zhasnu světlo, když se večer svlíká před spaním.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mladýmu to asi začalo bejt trochu blbý, zřejmě nevěděl, co na to říct, tak se nakonec zeptal: „Radku a to ti to nechybí?“

„Chybí, nechybí,“ zabručel plešatej. „Než tohle, tak si radši občas zaběhnu za Renátkou. Není sice zrovna levná, ale je mladá a má figuru, že začnu cejtit pnutí v kalhotách, sotva si na ni vzpomenu.“

Honzo, tak tohle už na mě bylo fakt dost. Postavila jsem se nad nedojedeným talířem, obrátila se na toho plešatýho protivu, dala ruce v bok a pěkně nahlas jsem mu to vpálila: „Vážený pane kolego, než budete zas večer zhasínat před svou manželkou, tak se napřed koukněte do zrcadla, jakej jste vy sám štíhlej mladík.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pak už jsem jenom odešla středem a ani se po těch dvou neohlídla.

***

Maruška zmlkla, hodila po mně sebevědomej úsměv a popotáhla si blůzku dolů, až se jí ňadra zahoupala na faldíkách jako dvě plnokvěté růže ve vlahém jarním vánku.

„Holka, ty seš vážně formát. Nejen za tohle si tě fakt vážím.“ Vypadlo ze mě.

A nakonec mě ta vzácná žena svedla. Po kafi a větrníku jsme spolu zhřešili koňakovou špičkou.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  594
  •  | 
  • Páči sa:  2 613x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu