reklama

Můj milý,

vlastně teď už bývalý milý. Díky za mail, který mi na rozdíl od všech Tvých předchozích psaníček moc velkou radost neudělal. A že jich bylo, vždyť jsme si psali skoro každý den, však víš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ale budu upřímná, trochu jsem to čekala. Ne, nemusíš se bát, nechystám se Tě přemlouvat a ptát se, jestli si to s tím rozchodem nerozmyslíš. Zda sis na naše krásné tajné intimní chvilky za ty dva roky tak nezvyknul, že se teď bez nich nedokážeš obejít.

Když jsi před časem začal mluvit o tom, jak Tě teď žena moc hlídá, jak máš v práci spoustu starostí a nemůžeš se se mnou tak často vídat, bylo mi jasné, že je to začátek konce našeho vztahu. Nezapírám, že mi budeš chybět a bez Tvého náručí, bez hlasu, kterým jsi mě vždy chtěl uklidnit a bez Tvé přítomnosti, v níž jsem se podle Tebe cítila dobře, mi bude možná trochu smutno. Ale chápu Tě a nechci, aby sis myslel, že Tě citově vydírám. Spíš vzpomínám, chci to celé i za sebe uzavřít a snažím se Ti odpovědět podobně laděným tónem, jakým jsi mi o svém rozhodnutí napsal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Můžeš být klidný a nemusíš mít strach, že bych bez Tebe byla zoufalá. I když mě Tvůj rozchod se mnou snad i mrzí, vlastně jsi mi to celé zjednodušil. Nebudu si muset vymýšlet, nač se mám stále doma vymlouvat, že jdu už zase večer ven. Nebudu se muset strachovat, že mi v té nejnevhodnější chvíli zatelefonuje můj prakticky impotentní manžel.

Věz, že na období našich schůzek nikdy nezapomenu a budu stále vzpomínat na to, jak jsme se oba těšili, kdy zas budeme spolu. A hlavně na chvíle, kdy se nám to konečně třeba po delší době podařilo a my si mohli užít aspoň pár vytoužených hodin, ve kterých jsi mi šeptal, jak prý mě máš rád a snažil ses být ke mně něžný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Loučím se i já s Tebou, můj teď už bývalý milý. Přeji Ti hezký život a posílám poslední pomyslné políbení,

Tvá V.

PS: Pozdravuj ode mě tu svou novou mladičkou krásku, jejímž jménem jsi mě párkrát omylem oslovil a jejíž fotku jsem nechtěně zahlídla ve tvém mobilu. A nediv se, jestli tě po prvním sexu pošle do háje, v posteli totiž ani náhodou nejsi takovej mistr světa, jak seš sám o sobě skálopevně přesvědčenej.

Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  598
  •  | 
  • Páči sa:  2 702x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu