reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jan Pražák

Jan Pražák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  596
  •  | 
  • Páči sa:  2 651x

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-). Zoznam autorových rubrík:  KočičinyPotichu (on a ona)Domácí skřítkovéLyrika (řádky nejen milostné)Postřehy ze života (pro zasmánJezdíme nejen po kolejíchOstatní (všehochuť)

reklama

Potichu (on a ona)

Hříšná Maruška

Jan Pražák

Hříšná Maruška

„Honzo, dneska si dej větrník sám. Nahlas u toho mlaskej a tvař se, jak ti náramně chutná,...

  • 9h
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 291x
  • 2
Maminky se mají poslouchat

Jan Pražák

Maminky se mají poslouchat

„Radko, neměla bys všechno nechávat na Ondrovi nebo se jednoho dne sebere a uteče ti.“

  • 21. mar
  • Páči sa: 24x
  • Prečítané: 726x
  • 2
Kulhavej ďábel

Jan Pražák

Kulhavej ďábel

„Nechápu, proč se mnou nechce dobrovolně spát. Furt se na něco snaží vymlouvat, tvrdí, že nemůže,...

  • 7. mar
  • Páči sa: 15x
  • Prečítané: 550x
  • 2
Přísná madam

Jan Pražák

Přísná madam

„Jé, Majko, seš to ty? Léta jsme se neviděly, ty černý krátký vlasy ti fakt slušej. Ještě děláš v tý drogerii?“

  • 29. feb
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 548x
  • 2
Jak Maruška rozsedla židli

Jan Pražák

Jak Maruška rozsedla židli

„Maruško, co se stalo? Udělal ti snad někdo něco? Jestli ano, tak mi to klidně řekni a já už si ho podám.“

  • 22. feb
  • Páči sa: 16x
  • Prečítané: 615x
  • 2
reklama
Hysterka

Jan Pražák

Hysterka

První manželství se mi nevydařilo. Mám-li být upřímný, Marcela byla pro mě příliš náročná nóbl dáma,...

  • 15. feb
  • Páči sa: 21x
  • Prečítané: 772x
  • 5
Nemůžete si toho debila zklidnit, člověče?!?

Jan Pražák

Nemůžete si toho debila zklidnit, člověče?!?

„Proč se tak mračíš, má krásná dámo, když víš, že úsměv na tváři ti sluší daleko víc?“

  • 8. feb
  • Páči sa: 28x
  • Prečítané: 1 005x
  • 2
Vydírání

Jan Pražák

Vydírání

„Mílo, potřeboval bych si s tebou promluvit. Víš, provedl jsem hroznou věc a vůbec bych se ti nedivil,...

  • 1. feb
  • Páči sa: 15x
  • Prečítané: 676x
  • 2
S touhle ženskou si nic nezačínej!

Jan Pražák

S touhle ženskou si nic nezačínej!

Na své rodiče si pamatuji jen z dětství. O prázdninách po první třídě mě odvezli z města na venkov k babičce,...

  • 18. jan
  • Páči sa: 19x
  • Prečítané: 783x
  • 2
Rodina pro mě není jen prázdný pojem

Jan Pražák

Rodina pro mě není jen prázdný pojem

„Promiň, jestli na tebe budu protivná, ale dneska jsem fakt naštvaná!“

  • 11. jan
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 578x
  • 2
reklama
Naivka

Jan Pražák

Naivka

Víte, jak vypadá dočista zblblá zamilovaná ženská, která na svém partnerovi přehlíží všechny chyby a je vůči nim slepá?

  • 4. jan
  • Páči sa: 13x
  • Prečítané: 722x
  • 3
Mrňavá servírka

Jan Pražák

Mrňavá servírka

„Jémine, dobrý den, ráda vás tu vidím. Dáte si tureckou kávu s větrníkem nebo jste si od té doby oblíbili něco jiného?“

  • 28. dec 2023
  • Páči sa: 23x
  • Prečítané: 763x
  • 2
Chlapská soudržnost

Jan Pražák

Chlapská soudržnost

Pěkně naostro: „Hedviko, promiň, přestala jsi mě bavit a já už s tebou prostě nechci dál spát.“

  • 14. dec 2023
  • Páči sa: 18x
  • Prečítané: 663x
  • 2
Lukáši, promiň, s tebou do postele fakt ne!

Jan Pražák

Lukáši, promiň, s tebou do postele fakt ne!

Vánoční firemní večírek pokročil, Romana se už chystala odejít, ale Lukáš ji zdržoval.

  • 7. dec 2023
  • Páči sa: 23x
  • Prečítané: 837x
  • 2
Postižené dítě

Jan Pražák

Postižené dítě

„Proboha, proč si chceš k sobě vzít postižené dítě? Notabene ve svém věku?“

  • 30. nov 2023
  • Páči sa: 24x
  • Prečítané: 658x
  • 4
reklama
Kdybys cvičila, nebyla bys tak tlustá!

Jan Pražák

Kdybys cvičila, nebyla bys tak tlustá!

„Honzo, myslíš to vážně, nebo mi věšíš bulíky na nos jen proto, abys mě potěšil?“

  • 23. nov 2023
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 1 135x
  • 2
Potřebuju, abys mě obejmul!

Jan Pražák

Potřebuju, abys mě obejmul!

„Tatínku, nutně potřebuju, abys mě obejmul,“ prohlásila asi pětiletá holčička a obrátila své oči nahoru k muži,...

  • 16. nov 2023
  • Páči sa: 22x
  • Prečítané: 604x
  • 2
Netrub, troubo!

Jan Pražák

Netrub, troubo!

„Honzo, jak se ti dnes líbím?“ Zeptala se mě Maruška nad kávou s větrníkem a dotkla se rukama brýlí, které měla na nose.

  • 9. nov 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 574x
  • 2
Fyzikář

Jan Pražák

Fyzikář

„Koho sis to proboha našla, holka moje nešťastná?“ Zatvářila se mamka zděšeně, když jsem jí poprvé vyprávěla o Filipovi.

  • 2. nov 2023
  • Páči sa: 29x
  • Prečítané: 894x
  • 2
Psí lejno

Jan Pražák

Psí lejno

Byla jsem jediným pozdním dítětem svých rodičů, mamince jsem se narodila ve čtyřiceti a táta byl ještě o pět let starší.

  • 26. okt 2023
  • Páči sa: 22x
  • Prečítané: 769x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu